Rólam

Kellően őrült 12 éves fiú. Szexuális beállítottsága hetero.Hobbija a gördeszka,a fórumozás és a web. Jelleme leírhatatlan,néha vérkomoly profi,máskor szipokázó mókamester. A jövőben vagy művészeti,vagy nyelvi szakon akar tanulni.

A Vámpír Koala élete

A blog egy igazán abszurd,jelenleg 12 éves srác,alias elsőszámegyesszemélyrólam szól. Napi életemet követheti szemmel az olvasóközönség. Nem túl érdekes,nem is túl izgalmas,de azért mégis csak RÓLAM szól. :D

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Birkanyírás ollóval,avagy valahol ezt is elkell kezdeni

2008.04.07. 17:45 | Sasori-kun | 2 komment

Címkék: vámpír valahol kezdeni vérszomjas koalamedve birkanyírás ollóval elkell

Vagy másik idézet rá: Olyan,mint amikor feltalálták a húsos palacsintát. Az emberiség számára e nélkülözhetetlen dolognak meg KELLETT történnie.

Szeretem magam idézni. Színesek tőle a beszélgetések.

Komolyra fordítva a szót,leírom mai napom. Ha sokat olvassátok a blogot,akkor:
1. elkockultok
2. megismertek =V

Szal hajráhajrá :D


Túdéj történesei: 
5 órám volt a suliban. A németet könnyen átvészeltem,az szépen eltelt. A matekkal már voltak gondjaim,de nagynehezen sikerült nem elaludnom. De a földrajz...! Arra tanulni is kellett. Írtunk röpit. Szép szar lett. Kikaptuk a múltkorit,a 4-es alá. Faxomba.
Hazaérek végre. Húsleves tejbegrízzel. Nagyon nem kívántam,de lenyomtam a torkomon,mivel közbe elolvastam az újságot.
Gogogo felfele a lépcsőn,ide az emeletre,ahol lakom. Gép bekapcs,zokni felhúz,csoki bekészít...minden megvolt,hálistennek. Ígyhát tengettem életem,miközben Naruto-kun.hu fórumoztam. Aztán félötkor Vacsoracsata,megis néztem. A langusztáról szólt, XD
Most várom internetes szeretőmet éppen,mert kiakarom élni rajta perverz hajlamaim elment valahova,és nincs kivel beszélgetnem ez nem igaz.
Este még lehet hogy írok. Ché all.

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirkoala.blog.hu/api/trackback/id/tr81415502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick 2008.04.07. 20:32:13

Pjotr, ez a blogcím... van ilyen a Mickunya is nemazért:D na mind1. pont ui pont kettőspont azért írom ki a nevüket az írásjeleknek vessző hogy tudjatok mit kérdezni pont
süti beállítások módosítása